Söndag

Dags att gå upp.. ligger i sängen o vaknar till lite. Somnade ganska sent inatt tror jag för jag var tvungen att spela lite Bubble Town på mobilen, haha :) *känner suget så jag tar upp mobilen och spelar i 20 min* hatar att man blir helt beroende av sånna där spel.

Idag har jag massor att göra, skolan börjar ju imorgon.. Känns förjävligt om jag ska vara ärlig, inte kul någonstans. Det enda som känns roligt med skolan just nu är praktiken, att vi börjar med nytt nagelmaterial snart och att det snart är lov igen, hihi. Kollade kalendern på mobilen nyss och såg att det är 28 skoldagar kvar, då räknar jag inte med praktiken dock. 28 dagar! det är ju inte så mycket :)
Iallafall.. idag ska jag försöka få lite gjort - betala dom sista räkningarna, posta hyreskontraktet, lägga in kläderna i garderoben, packa lite, duscha o fixa till mig inför imorgon, och ta en promenad med Cornie. Måste även försöka fixa en modell tills på torsdag, då vi har prov i make up. Någon som vill & kan?

Frukosttime. Puss!

1 månad kvar till flytt, 2 veckor kvar min 20 års-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0