Grabbar och tjejer, här händer det grejer..

Har varit ledig idag, asskönt :) Sov tills ett när mamma kom hem från jobbet.. behövde sova ut kände jag. Det värsta är ju att jag inte kan somna nu.. Klockan är snart 1 och jag ska upp om 5 timmar :S Men men, vi ska bara ha en lektion imorgon så det är ju lugnt, dock en väldigt lång lektion.. från 8 till 15. Efter skolan ska jag hjälpa Carro att sy hennes löshår :)

Idag har varit en riktig slappisdag.. chillade i sängen till fem, sen blev de en promenad förbi min lägenhet till Sun 4 U på Storgatan.. :) Bara 2 veckor kvar tills jag får nyckeln nu! Efter det tog jag en promenad till Östenssons med Carro för att köpa den nya Marabou Vinter, men den fanns inte såklart. Köpte en gurka och lite dipp istället, haha. Sen blev det mys i soffan med min gurka, dippen och mamma framför Ugly Betty och DH :) En helt okej tisdagkväll faktiskt.

Nahe måste försöka sova nu så att jag kommer upp imorgon. Ska börja med ett nytt material på nagellektionen :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0