I just wish I had someone like me..

..when Im sad and hate my life. Or just need a hug.

Det känns lite som om vissa människor betyder mer för mig än vad jag gör för dom. Det är tråkigt när det känns så :/ Jag skulle kunna dö för dom, men dom skulle nog inte ens hjälpa mig upp när jag ramlat. Men men, det är tur att man har några riktigt fina vänner iaf ♥

Gissa vad?
Jag har hittat min mobil, haha :) Den låg på mitt på hallbordet där jag letade igår, men jag hittade den inte ändå :D Så nu ska jag gå o ta lite bilder snart!

Idag ska vi hem till min lille kusin Gustav som fyllde 6 år i fredags.. fira honom, fika osv. :) Sen ikväll blire promenad med min Juhanna! Så himla glad att vi har börjat umgås igen :) Tänkte på en sak igår.. för ungefär ett år sedan träffade jag mina närmaste vänner typ 1 gång i månaden!?! Det kunde gå 3 månader mellan varje gång jag och Sara träffades, 1½ månad mellan varje gång jag och Carro tog en promenad. Alltså HUR klarade jag mig? Jag skulle knappt klara en vecka utan er nu ju ♥

Frukost-time och sen flyttpacknings-time :) Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

förstår inte hur jag klarade mig heller! aldrig mer att de ska gå så lång tid, aldrig! älskar er ! <3

2009-11-22 @ 15:12:58
URL: http://csson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0