Köpförbud? Ha ha ha..

Aa det gick ju jäkligt bra det där med köpförbud.. bara -2500:- på kontot idag. Blev en impulstrip in till Mantorp i eftermiddag :) Baksätet på bilen var fullproppad på vägen hem, men fy vad mycket fint jag hittade! Hade tänkt ta en bild på grejerna men jag hittar inte min mobil :S Det blev iaf en kastrull, tallrikar, massor glas, lite julgrejer och massor annat kul. Nu är det bara en vecka kvar till flytt, woho :D

Nu ikväll blev det bio, New moon.. skitmysigt :) Filmen var jättebra, fast 1an är bättre tycker jag. Jag tyckte inte att man fick se Edward tillräckligt mycket i 2an.. man vill se han hela tiden ju! Vilken kille alltså :D Jacob Black tyckte jag inte var mycket att ha.. den där kroppen och det där håret.. visst, men han passade inte i det.

Sleeptime nu.. är skittrött verkligen. Bloggar mer imorgon när jag hittat mobilen ;) Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0