...

Har varit nere i köket hela morgonen/eftermiddagen och plockat upp alla påsar, tagit kort, packat ner saker i kartonger - sånt som jag inte behöver förrän efter jag flyttat, provat kläder osv. Just nu kan man ju inte vara annat än lycklig, dock fick jag reda på att en nära släkting till mig dog igår, så det har funnits i tankarna hela dagen. Personen var gammal, så det var ju dags nu.. men jag önskar att hon hade fått dö på ett annat sätt, och att vi hade fått träffa henne en sista gång. Men men, ska försöka tänka positivt.. och till att börja med ska jag visa er alla bilder på det jag har köpt :) Ska bara lägga in dom i datorn o redigera lite, så kom tillbaka om en stund ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0