Mina nya älsklingar.

Här är ett par fina skor som jag köpte på DinSko förra veckan.
499:- kostade dom bara :)
Dom fick hänga med ut på stan förra fredagen.. Eftersom vi skulle in till stan hade jag med mig ett par lågskor i väskan, för även om man älskar klackar så kan nog dom flesta hålla med om att det inte är så roligt att gå långa sträckor i dom ;) Den kvällen tänkte jag inte så mycket på matchning överhuvudtaget.. zebrastumpor i leopardskor, nae det funkar inte :D På den undre bilden ser ni ett par fina stövlar som jag såg när jag var inne på DinSko.. men 999:- känns lite mycket tyvärr.


Bilderna är tagna med min nya mobil.. Sony Ericsson w995 tror jag att den heter :)
8 megapixel kamera har den, så räkna med mycket bilder i fortsättningen! Nu för tiden tar jag upp mobilen och fotar så fort jag får chansen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0