Ny design.

När jag städade lite i rummet förra veckan så hittade jag äntligen min Photoshop-skiva :D Så nu blir det ny design.. det blir nog bara något enkelt till att börja med, minns inte riktigt hur man gör. Har ju varit lite off med både bloggandet och bloggdesigner ett tag (= typ 1år). Men efter att ha gjort säkert närmare 100 designer i mina dagar så borde det ju finnas några kunskaper kvar tycker man.. Men vi får se hur det blir :)

Idag har vi firat farfar :) God mat, lite lek med kusinerna och sen såg vi på en inspelad cypern-film från -98. Jättekul att se hur alla har förändrats på 11 år, speciellt jag och min bror :D Dock tycker jag att det är ganska jobbigt att se på filmer från när man var liten.. man önskar att man kunde vrida tillbaka tiden, eller iaf sakta ner tiden några hekton.

När vi kom hem såg jag, mamma, Martin och Mathilda på The proposal :) Skitrolig film faktiskt.. och Ryan Reynolds är ju inte helt fel alltså, men han är ju gift med Scarlett Johansson sedan ett år tillbaka tror jag. Såå tyvärr, haha :D
När filmen var slut såg jag på Blog Awards-reprisen på tv400. Jag är nog lite av en bloggnörd tror jag, haha.. "där är ju hon, och han, och den där" Mathilda kände knappt igen någon, och jag kunde namnet på varenda människa som syntes i bild. Men jag har ju följt bloggvärlden i 3 år nu så det är väl inte så konstigt egentligen.. Påtal om det så tror jag att Maddiies.blogg.se fyller 3 år nångång nu i Oktober faktiskt :)

Nahe ska fixa lite med designen innan jag går och lägger mig. Imorn måste jag upp redan kl. 9. Tur att det är lov iaf :) Sov gott! Puss, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0