Städar / Packar

Jag slår två flugor i en smäll och packar samtidigt som jag städar. Smidigt. Har börjat fylla kartonger med saker som jag inte kommer använda inom den närmaste månaden..

.. som min rosa kondom-mössa tillexempel, hihi. Det här blev visst en väldigt rosa kartong.. iofs är nog 75% av mina ägodelar rosa, så det är väl inte så konstigt. Det rosa toalettpappret köpte jag billigt på Netto :)

Älskar dom här glasen! Har en i varje färg från i somras.. det blev väldigt många besök på McDonalds under vår tivoli-turné, och det är jag glad för nu. Dock mådde man skit när man fick leva på skräpmat sådär, men vad gör man.. det är ju inte så att man letar upp en hälsokost-affär kl. 12 på natten när man kör från en stad till en annan. Nae då får det bli en "Lilla menyn med plusmeny och en dipsås". Det mörkgröna glaset har jag fått av Sara, det var den enda färgen jag inte hade, och den enda färgen som hon hade.. så hon skänkte den till mig, haha. Vilken färg är snyggast tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Nej, jag visste heller inte hur man gjorde, men jag följde instruktionerna på designadinblogg.se, och det blev himla massa krångel. Men jag googlade och prövade mig fram och nu funkar det, men jag har ingen aning om hur jag fick det att fungera faktiskt, haha :)

2009-10-30 @ 17:09:15
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0