Torsdagkväll.

Ligger o myser i sängen i en stor skjorta och spetsunderkläder från Ullared, hihi. Jag är verkligen jättenöjd med allt jag köpte igår, har provat lite av kläderna nu och allt sitter perfekt. Man orkar ju inte stå i meterlånga köer inne på Gekås så man får ju ta en strl som man tror passar helt enkelt.

Har precis sett på Debatt på svt, ganska intressant faktiskt.. dom tog upp det där med att de två 16 åriga personerna som mördade Therese fick 1 år och 8 månader, sjukt tycker jag. Visst att dom går som barn fortfarande, men 20 månader är ju ingenting jämfört med hur brottsoffrets familj och släktingar har det. Eller vad tycker ni? Sen handlade det om plastikkirurgi, då var Linda Rosing och Paow där, jag trodde det skulle vara Kissie, men Paow kanske var hennes ersättare av någon anledning. Det jag skrattade mest åt var Lulu Carter och hennes kommentar "Jag ÄR nöjd med mig själv. Jag har ju inte gjort SÅ stora förändringar" sen ser man hennes feta överläpp som inte rör sig en millimeter när hon pratar. Inte det minsta vackert om ni frågar mig.. hon skulle vara mycket vackrare med naturlig läpp.. sen att hon använder botox och liknande har jag ingenting emot, får det folk att må bättre så är det bra. Likadant med läppen egentligen, mår HON bättre av den där läppen så visst, men vackert är det ju inte. Det tror jag att dem flesta håller med mig om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0