15 juni.

Idag har jag och Robin sju månader och jag firar med att bli blond. Har avfärgningen i just nu, dock kommer det väl ta X antal blekningar m.m innan jag är riktigt sådär blond som jag vill vara. Men en avfärgning är en bra bit påväg iaf :) Medan jag har färgen i håller jag på att städa lite, det behövs verkligen. Pappa fyller år på fredag, då kommer släkten så då ska det vara färdigt. Hyllor, tavlor, gardiner och småprylar ska vara på plats. Jag har hållt på med det där jäkla rummet hur länge som helst nu! Ska bli skönt att bli färdig, då ska jag bjuda hem mina närmaste vänner på en myskväll tror jag :)

I helgen har jag varit i Trosa och jobbat med mitt favorittivoli. Riktigt seg helg med regn och nästan inget folk. Blondinbella med familj var där iaf, hon hade en mörkblå kort volangkjol och vitt linne om någon är intresserad. Jag måste erkänna att jag faktiskt börjat läsa hennes blogg igen på senaste tiden. Jag tycker fortfarande inte om henne, men jag beundrar henne för hennes ambition och hur långt hon har lyckats klättra på karriärstegen, trots att hon bara är 18 år (?).

Mitt hår har intagit en fin orange-aktig färg nu och det är dags att skölja håret.
Puss på er!


Älskar dig Robin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0