21 April

Sitter i stylistsalen i skolan och väntar på att klockan ska bli 13.30. Då ska jag in till frisör här brevid och klippa mig :) Det är verkligen dags för en klippning nu känner jag, sist jag klippte håret var i juni förra året när Ida på Harmoni klippte in mitt blonda löshår, gången innan det var nångång 2007 när jag var hos Emma i Norrköping för att fläta in lite nytt löshår. Så klippning är inte något jag har prioriterat under åren precis.. Dags att börja ta hand om sitt hår lite bättre nu kanske. Vi på skolan får ju klippa oss för en hundring hos frisörerna :)

Jag ska säga åt henne att hon får klippa bort så mycket som behövs. Hellre för mycket än för lite :) Sen blir det lite uppklippt, lite snelugg och så ska jag be henne att tunna ur håret också. Mitt hår är ju så jäkla tjockt.

Vi får se hur det blir :) Ser fram emot nästa år när min vän Cornelia ska börja på frisör, då blir det nog en hel del utbyte av tjänster, haha. Men det är i höst det, innan det ska jag njuta av mitt sommarlov. EN MÅNAD KVAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0