22 April.

Godmorgon! Gick upp för ungefär en timme sedan, har dock inte hunnit med så mycket mer än att sitta här. Håller på att finjustera bloggdesignen. Det är lite småsaker kvar, men det är rätt svårt när man inte har photoshop. Vi ska ha ett gammalt photoshop 7.0 här hemma, men det har visst försvunnit spårlöst.

Verkar vara skönt väder ute idag,
inte lika molningt som igår. Jag och Carro ska ut och gå när som helst.. eller det beror på om hon har vaknat än, haha :D Vi var ute en sväng igår med, men då blev det inte så mycket promenad, mest en massa prat. Ibland är det skönt att prata av sig med någon som man känt hela livet.. gamla minnen osv :)

Jag ska verkligen försöka ta tag i träningen nu iaf.. Det här året har inte varit något bra år hittills. Jag har sunkat ner mig totalt :P Allting började när jag färgade håret brunt.. visst att jag passade ganska bra i brunt hår och håret mår bättre när det får vila från blekningar. Men jag ska inte vara brunett. Jag känner knappt igen mig själv när jag kollar på bilder från i höstas :S Nae nu jäklar. I den här  bloggen kommer ni få läsa en hel del om vad vi gör i skolan och liknande, men jag ska även försöka ha med något inlägg i veckan om hur det går för mig med träningen och det där :)

Nu känns det som jag kommit igång med nya bloggen på riktigt.. Vi får se vad som händer med den gamla om ett tag, kanske tar jag bort den eller hamnar där igen. Sånt som märks :) Jag hoppas att alla ni läsare som fortsatt att gå in på gamla bloggen varje dag trots att jag inte bloggat speciellt ofta hänger med till den här bloggen nu, jag lovar att det blir roligare inlägg och fler updates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0