Halsont.

Har inte känt av det under dagen idag. Det blev värst i bussen på vägen hem från skolan, och när jag försökte äta kvällsmat förut. Jag ska gå och lägga mig nu, ställa klockan och gå upp tidigt imorgon.. Då får jag se om det blivit bättre eller ej. Har det inte blivit bättre stannar jag hemma. Hoppas verkligen inte det för jag har ju massor planer för helgen nu :) Grilla imorn och på fredag!

Kom på plats 420 eller nåt sånt på pokern förut, riktigt bra :) Efter det körde jag en turnering till och där hamnade jag i topp direkt, bästa placering var 3:a. Nice! Blev väldigt trött dock så jag gick all-in med en dålig hand efter ett tag :P Gud vad nördig jag är.

I skolan var det trevligt.. Linnea och jag gjorde manikyr på varandra, tillsist fick jag ett lila lack från OPI som jag gillar väldigt mycket :) Kändes lite segt att åka buss i två timmar för att vara i skolan en timme, men äsch. Jag behöver närvaro. Dessutom var det väldigt trevligt på vägen hem när jag satt och pratade med Sara L :)

Klockan är alldeles för mycket nu. Jag får inte börja vända på dygnet igen, usch.
Bäst att jag sover nu, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0