Härlig dag.

Trots att jag vaknade tidigt imorse av att någon av Robins grannar började slipa (?) på högsta volym och att det är sjukligt varmt ute så är det här den bästa dagen på länge. Jag har haft någon lyckokänsla i kroppen hela dagen, och så har vi haft massor med tur också. Vi åkte till Cheapy för att jag skulle köpa en fläkt till mitt rum, sen skulle vi in till ÖB brevid för att köpa en sån där frysbox man kan koppla in i cigarettuttaget i bilen. Den kostade 349:- och var dessutom slut. Vi gick tillbaka till Cheapy och kollade och då var dom slut där med, men vi frågade dom i kassan och då fick vi ta deras visningsexemplar :D Så nu kan vi äta fräsch mat under våra 10 dagar i skåne/blekninge :) Sist när jag skulle baka cupcakes åkte vi runt till massor ställen utan att hitta något kul att dekorera dem med, men när vi var inne på ÖB hittade jag Cupcakesens paradis alltså, haha. Så där försvann en hel del av mina pengar :D Ska baka cupcakes lite senare idag, så då får ni se bilder.
Vi stannade även till på Östenssons på Ekön på vägen hem för att jag har för mig att dom har min favorit shimmer-hårfärg där. Den är slut överallt i stan. Tror inte inte att det fanns en kvar? :D Med en rabattkupong på 12:- dessutom, haha.

Nu ska jag äta kycklingfilé och stekt potatis, städa och baka cupcakes. Sen får vi se vad som händer :) Funderar på att dra ner till stan o ta en glass och lyssna på artisterna som spelar på Motalafestivalen, och sen kanske ett kvällsdop efter det. Någon som ska på festivalen? Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0