Längtar efter smörgåstårtan!

Jag lyckades hitta något att sätta på mig, göra något av mitt tråkiga hår OCH fixa en riktigt rolig make på under 1 timme. Det trodde jag inte om mig själv, haha :) Har på mig bekväma kläder - svarta tights och en ny lila, lång kofta från H&M. Håret tuperade jag och satte upp en ruffsig frisyr med hårnålar. Sminket blev en liknande version av Lindas. Jag inspireras väldigt mycket av henne, tycker hon är grym. Har ni inte besökt hennes blogg får ni göra det nu ;)

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska bli klara så att vi kan åka. Det här är nog första gången på minst 10 år som jag är klar först av alla.. det brukar alltid vara mig man får vänta på. Fråga mina vänner får ni se, haha!

Såg nu att mina naglar var omålade, hade helt glömt bort dom. Ska slänga på ett lack innan vi åker. Puss!


Ikväll blire smörgåstårta. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0