Lördag.

Herregud, klockan är halv sju redan! Den här dagen har gått skitfort eftersom vi sov ända till halv två. Sen dess har vi bara legat i sängen och vilat upp oss efter igår. Vi fick bara 4 timmars sömn natten till igår, sen upp kl. 6 och åka bil i 4 timmar, gå på liseberg i 12 timmar, och sen åka bil hela vägen hem. Jag fick ta till alla möjliga knep för att hålla mig vaken i bilen hem - baddade ansiktet med vatten, höll upp ögonen med fingrarna, sticka ut huvudet genom fönstret, dricka energidryck osv.. men när vi hade kört förbi jönköping gick det inte mer, då slumrade jag till. Sov kanske 10 min i taget, sen vaknade jag och var high speed, sen kunde jag somna igen lika fort, mitt i en konversation med Robin, haha :D Tyckte synd om honom som fick köra de sista milen med mig sovandes brevid, det är ju alltid lättare om man kan sitta och prata. Men han klarade det bra :) Vi lyckades dock köra över en stackars räv på vägen.. men när dom kommer springandes precis framför bilen så är det ju omöjligt att stanna, speciellt på en så stor väg. Snacka om att vi var trötta när vi kom hem iaf, vi deckade båda två vid 4-tiden imorse.

Nu har Robin åkt till hans kusin som fyller idag, sen ska dom ut ikväll. Jag har blivit förkyld så jag stannar hemma, har laddat upp med Cosmopolitan och en Ben&Jerry's sorbet :) Ska ta ett bad senare, och bara bry mig om mig själv, har varit så mycket på sista tiden så det ska bli skönt. Jag skulle inte ha något emot om åtminstone någon kunde höra av sig nångång, visst att jag reser iväg mycket men just nu känns det inte som jag har någon. Vissa av er räknar jag inte ens till mina vänner längre, precis som i ett förhållande så är man två i vänskap. Hur svårt kan det egentligen vara att skicka ett sms ibland?

Ska fixa lite i rummet nu innan jag hoppar i badet. Hoppas ni får en mysig kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0