Lördag.

Hej på er :) Gissa vad jag gör? Haha, jag behöver väl knappt säga mer än så. Kör poker såklart. Eller nu åkte jag visst ut.. Gick All-in med par i ess, två andra gjorde samma sak men en av dom hade tur och fick två par med 3 och 7 eller nåt sånt där. Lite tråkigt var det ju för jag låg på plats 200 av 5746 spelare. Äsch.. Nörden måste ändå sätta igång med städningen nu :D Robin kommer och hämtar mig om ett tag och jag tänkte hinna duscha innan dess också.

Skönt att det bara är lördag idag då :D Känns som söndag eftersom man var ledig igår. Det var en himla mysig dag igår faktiskt.. Jag och Robin åkte till Godegårdsmarken vid halv två ungefär, påvägen dit orsakade vi en krock när vi var tvugna att tvärnita för en jäkla fasan som satt mitt i vägen, haha. Dom två billarna efter hann stanna dom med, men den tredje bilen körde in i den framför så båda dom bilarna blev lite skadade. I bilen som blev påkörd satt en gravid tjej med, men som tur var hände det ingenting med dom :) Lite skakig blev man ju dock. Den sista bilen fick bogseras bort, och i den bilen satt en tjurig gubbe. Även fast det var han som krockade så satt han bara i sin bil och tjurade haha :D
Vi hann gå en stund på marknaden iaf, jag köpte lite billigt skit som block och en hello kitty-musmatta, och brända mandlar såklart, det måste man ha när man går på marknad. Robin köpte 1kg godis och en burkcola för 18:- (!).. tur att dom inte tar överpriser på sånna där ställen.

Igårkväll blev det grillning i varamon med Carro, Anna, Lollo, Lollos pojkvän och två vänner till honom :) Grillningen gick väl sådär, haha. Vi fick inte igång den ena engångs-grillen så alla fick dela på en.. min mat blev välgrillad om man säger så, så jag åt inte så mkycket :P Vid åtta skulle Lollo o dom dra hem och kolla på humorgalan, så jag, anna och carro gick hem till mig och rökte vattenpipa på min baksida. Jag tog ut datorn med så att vi hade musik :) Roligaste samtalet igår var när vi pratade om Extreme home make over, och hur extremt dom gör barnens rum, hahah :D Ni vet när ungen säger att hon/han gillar grodor, så blir hela rummet grönt och sängen blir formad som en groda haha. Eller som den gången när jag kollade när pappan gillade att snickra lite och han fick en verkstad lika stor som huset de bodde i, med all-inclusive - grävskopor, maskiner osv. :D Och tyvärr är jag sådär fjollig som alltid tjuter i slutet när familjen blir så glada, haha :)

Nu måste jag sätta fart i rummet, Robin kommer och hämtar mig snart som sagt :) Bloggar mer ikväll, puss!




Lycka till att ta hem flickvännen i den där sängen om några år.


Barnet gillade säkert bilar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0