Mycket på G.

Jag som lovade att jag skulle skriva massor inlägg efter skolan idag, haha.. Så blev det med det :D Jag somnade direkt när jag kom hem idag, var helt jäkla slut. När jag vaknade igen, vid sex nångång, såg jag att jag hade två missade samtal från Jonna. Så jag ringde upp henne och nu ska vi till norge imorgon för att jobba :D När vi la på var det bara att åka och handla massor mat för en vecka, ta ut pengar till resan osv. Det var egentligen tänkt att vi skulle åkt på fredag, så jag trodde att jag hade gott om tid på mig att packa och sånt. Nu fick jag göra allt sånt på bara några timmar.. så det har varit riktigt stressigt idag, och jag är inte färdig ännu. Just nu ligger jag i sängen med Robin sovandes brevid och väntar på att få skölja ur hårfärgen. Jag hittade en billig hårfärg när vi var och handlade förut, så jag tänkte fräscha till mig lite innan vi åker ;)
Riktigt kul ska det bli iaf, vi ska jobba på ett tivoli. Mer än så vet jag inte, haha :D Men det blir nog bra.. Jag litar på att Jonna har koll på allt.

Vad har jag gjort den senaste veckan då.. Hmm, i onsdags repeterade vi manikyr, då gjorde Lovisa jättefina rosa naglar på mig med guldiga stenar på. Jag tog kort på dom så att ni ska få se ;) I torsdags var jag ledig så då tog jag det lugnt här hemma och kollade på videos med Kandee Johnson som har blivit min nya favorit. La in en video med henne i ett inlägg längre ner som ni måste kolla på om ni inte redan gjort det.. hon är skithärlig :)
I fredags sov jag hos Mathilda i Linköping eftersom vi hade skola på lördagen. Då träffade jag Mathildas familj, och så gick vi över till grannarna på fest där vi körde guitar hero hela kvällen. Riktigt trevligt! På lördagen skulle vi vara i skolan vid 9 så det var bara att pallra sig upp vid 8. I skolan packade vi ner nagelgrejer, smink och sånt och åkte iväg till trädgårdstorget mitt i Linköping där vi skulle ha "Ljunkan på stan". Det blåste skitmycket, men efter lite trälande fick vi upp tälten och sen satte vi oss där inne och gjorde manikyr m.m. på folk som gick förbi :) Vid halv 1 tog jag och Mathilda bussen hem till motala, och sen spenderade jag min lördagkväll hemma hos Robin med Age of Empires, haha. Vann även 6:- på poker den kvällen, inte illa ;) Söndagen blev lika nördig den.. lite age of empires och sånt bara. Igår var jag ledig så då städade jag lite i rummet innan jag åkte hem till Robin och sov där. Och idag har jag bara varit i skolan :) Det är exakt 1 månad kvar tills vi slutar, och det känns jäkligt bra! Och eftersom jag kommer tjäna en massa pengar den kommande veckan behöver jag inte oroa mig för sommaren, då kan jag bara chilla och ladda inför 2an istället :D
Men nu ska jag gå ner och tvätta ur färgen.. vi får se hur det blir den här gången, det ser väääldigt rött ut, haha. Sånt som märks ;) Puss på er, och ursäkta detta osammanhängade inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0