Nu bär det av igen..

Det här blir sista gången jag åker iväg på ett bra tag. Sedan jag fick veta att jag skulle åka och jobba har jag bara önskat att jag kunde stanna hemma, imorse ville jag verkligen inte gå upp ur sängen.. inte för att jag var trött, utan för att jag inte ville lämna Robin som låg brevid. Nu väntar 5 nätter i en lastbil utan honom. Självklart kunde jag sagt nej när dom frågade mig, men det här är min sista chans att tjäna lite pengar innan skolan börjar.. De kommande veckorna har jag fullt upp med annat. Vi får hoppas att det kommer bli ett par roliga dagar iaf :) Jag är hemma igen på Måndag!

Ni får gärna sms:a lite under helgen om ni vill, det blir rätt segt om det inte är mycket folk. Ha det bra! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0