Nya naglar :)


Det här gjorde jag igår hemma hos Robin medan han körde WoW, haha :)
Blev riktigt nöjd den här gången. Använde rosa tippar som jag köpte för länge sedan på tradera. Eftersom jag inte vill dölja tipparna med ett nagellack la jag bara på lite glitter och ett topcoat. Sen en konad-stämpel på ringfingret och en ros på lillfingret. Rosen var mest ett experiment.. fick med rosor och lim när jag köpte nånting från en nagelsida, så jag tänkte att jag skulle testa dom nu eftersom dom matchade tipparna.

På den här bilden ville Robin också vara med, hehe :P

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej, vilken fin blogg du har! :)



Tänkte bara säga att jag har en liten tävling i min blogg och 3 personer med rätta svar får en länkning. Glöm inte skriva din bloggadress i kommentaren. :) Kram

2009-09-06 @ 22:50:26
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: Erica

Snällasnälla snälla säg vart du köpte den konad stämpelen hittar inte det ng stans i malmö :'(

2009-11-05 @ 20:21:41
URL: http://eriva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0