Onsdag 5/8

Hemma igen! Kom hem i måndags eftermiddag efter en lång bilresa från Mora :) Stannade i Ludvika på vägen hem och åt en dagens lunch på Åhléns. Trots att jag åkte ensam den här gången så har jag haft det jättebra. Träffat massor roligt folk, gått runt i staden, ätit sushi, suttit vid siljan, sålt 20.000 lotter... Jag vet att jag skrev samma dag som jag åkte hemifrån att det här var sista gången på ett bra tag som jag skulle åka iväg. Så blev det visst inte. Nästa vecka drar jag till Karlskrona om allt går som jag vill :)

Robin kommer och hämtar mig om en halvtimme, vi ska in till skänninge marken. För en gångs skull står jag på andra sidan av lottstånden, haha! Tror det är Mickes avdelning som har den här platsen, så förhoppningsvis är Batman där som vi ska åka :)

Förresten, imorgon sätter jag i mitt löshår :D Bloggar mer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0