Pokersöndag.

Idag är det en sån där supreme pokersöndag för alla oss nördar.
Jag har spelat free rolls hela dagen, mest sånna där man vinner xbox och ps3. Bilden ovan är print screenad för ungefär 10 minuter sedan.. då var jag och robin med i samma free roll. När det var runt tusen spelare kvar hamnade vi vid samma bord, haha. Hur ofta händer det? Vi åkte ut ganska fort dock. Ganska roligt är det när alla killar börjat ragga sen jag la in min visningsbild, haha. Ett och annat dum blondin-skämt har man råkat ut för också (jag är fortfarande blond på bilden).. då är det så jäkla härligt när man vinner över dessa personer :D Som om man inte kan spela poker för att man är blond? pfft. Nu börjar nästa turnering, puss!

Dags att byta namn till pokerbloggen snart kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0