Tillbaka.

Nu är jag hemma igen och hyffsat utvilad :) Kom hem i Lördags kväll, efter några stopp i bl.a. Gränna på vägen.. Gick och la mig direkt och har knappt rört mig från sängen sedan dess, haha. Dom här 12 dagarna tog på krafterna kan jag lova! Har mest varit hemma hos Robin efter att jag kom hem, och hans internet har strulat så jag har inte kunnat blogga förrän nu. Vi har haft Harry Potter-marathon. Sett en film varje kväll, och ikväll har vi varit och sett den senaste delen på bio. Jag har aldrig varit intresserad av att se Harry Potter förut, men de är faktiskt riktigt bra. Filmen vi såg ikväll var dock den sämsta. Man satt och väntade på att det skulle hända något, men helt plötsligt kommer eftertexterna och man börjar undra vad som hände.

Är ganska trött så jag ska nog joina Robin som ligger här brevid och sover. Imorgon ska vi till min moster och hennes Martin för att fira honom och min bror. Min bror fyllde 16 i söndags så vi slår två flugor i en smäll :)
Det är en jäkla massa grejer jag var med om under mina dagar i skåne, så det kommer kanske ett inlägg om det imorgon om jag har tid :) Godnatt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0