Tisdag 28/7.

Har inte blivit så mycket bloggning idag eftersom jag lekt med min nya mobil hela dagen, hihi. Den är helt perfekt! Trodde att det skulle vara jobbigt med touch, men det är inte så farligt.. har lätt mig den rätta tekniken nu efter att ha kört spel hela dagen :D Eftersom den är på engelska tog det ett tag att lära sig alla funktioner, men nu tror jag att jag har fått ordning på allt. Det finns tom. webcam i den! Vilket fynd alltså :)

Igår fick jag reda på att jag ska till Mora imorgon ( vilket jobb man har, haha ) så ikväll har jag packat lite, snart ska Robin och jag iväg till Maxi för att köpa grejer jag ska ha med mig. Funderar på att ha med mig ett par naturdiet.. Både D och J brukar ha med sig det, det verkar ganska smidigt. Tar inte så stor plats i väskan heller. Nu när jag åker buss måste jag tänka på att packa smidigt, det går ju inte ha med sig för mycket grejer och dra runt på. Bussen går från Linköping vid 20 i 10 imorgon bitti, sen får jag vänta i ungefär 1h i Sthlm innan nästa buss går till Mora. Är framme vid 6-tiden. Sen blir det jobb torsdag, fredag, lördag och söndag. Söndag natt åker vi till Växjö.. jag ska inte jobba i växjö utan jag hänger bara med dit och tar bussen där ifrån istället. Blir billigare och går snabbare!

Ingen mer bloggning förrän på måndag alltså.. om jag inte hinner med något inlägg ikväll ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0