101212

Idag har Victor åkt hem.. Känns jättetomt här hemma nu :/ Men vi träffas snart igen så jag ska försöka att fokusera på viktiga saker som måste göras nu innan jul, istället för att tänka så mycket på hur mycket jag saknar honom. Han har varit här i nästan 2 veckor, vilket förklarar den dåliga uppdateringen i bloggen.. har inte suttit så mycket vid datorn nu när han har varit här, vi har haft fullt upp med att mysa/laga mat tillsammans/gå på stan och bara ha det bra. Tror verkligen att jag skulle kunna vänja mig ganska fort vid sambolivet, det har varit helt underbart att ha någon här som man delar allt med..

Iallafall.. typ 11 dagar kvar till jul, och nu jävlar kör vi. Jag åker bort efter jul och kommer inte komma hem förrän ett par dagar efter nyårsafton, så jag har bestämt mig för att inte inta chillmood en enda gång de kommande dagarna - jag ska på möten, papper ska fyllas i, kartonger ska ner i förrådet, kläder ska tvättas.. När jag kommer hem igen i början av 2011 vill jag att det ska vara ordning & reda överallt :)

En sak i taget - nu ska jag ta en dusch, lägga ansiktsmask och göra en glass/mjölk/oboy-drink som jag tänker dricka framför Ung och bortskämd :) (Jag o Victor gjorde den drinken igår o den var verkligen skitgod). Godnatt!

Victor när jag sminkade honom för ett par dagar sedan, haha :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0