101217

Ligger i sängen o pratar med Victor samtidigt som jag kollar facebook. Såg att nån hade kommenterat "Jerrbert" på en kompis status och då sa jag till Victor "Mitt barn ska heta Jerrbert", då sa Victor "Om du o jag ska ha det barnet tillsammans så får du döpa det till Jerrbert på ett vilkor", "Aha, vad är det då?", "Om du går på alla utvecklingssamtal och pratar om hur mobbad han är... och sen en grej till, den dagen han frågar mig varför han har ett så fult namn, så säger jag att han får prata med mamma om det" Jag tycker verkligen om dig massor Victor :)

Shit vilken kväll det blev.. Har kännt mig hängig dom senaste två dagarna så idag har jag bara legat i sängen/soffan o tagit lungt. Kände mig lite piggare förut så då städade jag lite här hemma, sen kom morfar förbi med lite frukt och juice, o på kvällen kom mamma hit med McDonalds till mig. Vad skulle jag göra utan er <3 Såg på Robinson, pratade med Victor i telefon o låg i soffan o chillade när det ringde på dörren. Då var de Jonna som ville dra med mig på fest hos grannen, efter lite tjat bestämde jag mig för att hänga med.. mest för att jag ville se hur hennes lägenhet såg ut. Den är exakt likadan som min bara att den är spegelvänd. Så jag fixade till mig lite snabbt o gick in dit, sen skulle folket till stan så då gick jag in till mig igen. Vid 2 kom Jonna tillbaka o då drog hon med mig in till grannen igen, folk gick ner i källaren o bastade men det orkade inte jag så jag gick upp till mig istället.. En tjej ville inte in till grannen så hon hängde med in till mig o vi satt o pratade en stund, sen kom Jonna o ett par andra in hit varav en var min kompis Lollos bror.. När jag låg i soffan o chillade några timmar tidigare hade inte jag räknat med att Lollos bror skulle sitta naken i min soffa samma kväll. När Jonna skulle dra var det massor folk från grannens fest som ville in till mig för att se hur jag bor, så då fylldes min lägenhet med främmande människor :P Nu har alla dragit hem iaf och jag ligger i sängen o pratar med Victor igen :) Ska gå o släcka överallt nu, sen ska jag äntligen sova. Det blev ju en minst sagt händelserik kväll tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0