6 månader sedan :)

Kom på att jag skickade ett e-card till mig själv i somras, som jag skulle läsa när jag kom hem och tänka tillbaka på vad jag gjorde när jag skrev det. NU kom jag på det, exakt ett halvår efter att jag skrev det :D Letade upp det i min mail och here we go..

"Söndag, 27/6 2010 Landskrona. Sitter och njuter av en äpple/cola-slush i värmen till tonerna av techno versionen av "I turn to you". Har min pojkvän i Silvermine framför mig och min bästa kompis i hela världen i en kassa en bit bakom mig. Trivs bra just nu, trots att jag börjar få ont i halsen, hostar och bråkade med Matte igårkväll. Sov hos Denice i Helsingborg inatt, världens finaste lägenhet.. jag trodde det skulle vara fint men dom överträffade alla förväntningar x1000. Igår fick jag höra från den blonda rumänen att jag har "million dollar eyes".. Jag är både väldigt omtyckt och väldigt hatad här, men huvudsaken är att jag är mig själv och mår bra. Saknar min familj väldigt mycket. Btw. Sjukt mkt utlänningar här i malmötrakterna, har strött på några jobbiga (och fula) jävlar här i Landskrona. Ikväll är det packning som gäller, sen blir det Enköping imorgon. Hörs då :) Puss"

Haha, lite roligt att läsa faktiskt :P Synd att jag inte skickade några fler. Har fått upp alla bilder från Norge på Facebook nu, äntligen.. Nu kanske man skulle sova en timme eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0