Lördag.

Känns som att allt har gått på halvfart idag sedan jag fick reda på att Sofie gått bort i cancer i förrgår, usch. Även fast jag inte kände henne bra så blev jag ändå skitledsen när jag fick reda på det.. man har ju följt henne sedan man fick reda på det för över ett år sedan, och man har sett hur hon kämpat med cellgiftsbehandlingar och allt sånt där hemskt. Man kanske borde ta vara på livet lite mer.

Ikväll ska jag o Anton hem till mamma o pappa, min moster med familj kommer också.. blir nog trevligt :) Men innan det ska jag se klart på en av världens bästa filmer Tillbaka till framtiden 3, och sen ska jag väl fortsätta städa lite här hemma eftersom jag har mitt spa-party imorgon!

Köpte Ballerina kladdkaka igår till mitt spa-party, men dom var så goda så jag tror jag äter upp dom själv faktiskt, haha.. skitgott om man doppar dom i mjölk :D

Ska fortsätta kolla på filmen nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0