Om det är såhär du vill ha det..

Känner mig stolt över mig själv.. har ringt runt som en galning idag, men nu verkar det äntligen som allt med skolan, pengar, vårdcentral osv. kommer lösa sig :) Så jävla skönt. Glädjen försvinner dock lite när vissa personer håller på som dom gör, men jag ska inte låta dom förstöra min måndag! Jag har några vänner som verkligen betyder allt för mig, så då kan jag ägna mig åt dessa istället för att slösa tid på dom falska "vännerna". Denice kommer till stan ikväll, så imorgon hoppas jag att hon, Anders och Peppar kan komma hit och hälsa på :)

Har bara chillat efter att jag kom hem :) Legat i soffan och pratat i telefon, lagat asgod mat - grekisk sallad med rostad macka till (var tvungen att inviga min nya brödrost :P), och sen har jag sett på Ghost whisperer och That 70's show också. Haha, Eric är min favorit i det programmet.. han är så nördig och så cool på samma gång.

Dags att fixa till sig lite kanske, blir hämtad om en kvart. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0