Onsdag.

Sitter i bilen påväg till Norge nu :) Tur att det bara är Denice och Anders som kan se mig för jävlar vad jag är i rätt mood! Ska bli skönt att komma bort, men framför allt extremt roligt att jobba igen :) Åt en tonfisksallad nyss som jag köpte på Maxi innan vi lämnade Motala, den var helt okej faktiskt. Ingen mcdonalds här inte!
Lite synd att det ska regna bara, hade varit skönt att åka bil i sådär härligt vårväder.. hoppas det blir bättre väder i helgen. Att jobba i regn är ingen höjdare.

Jag har varit duktig dom här två dagarna och hunnit pricka av (nästan) allt på min To do-lista.. Jag satt t.o.m. och väntade i en timme på att Anders och Denice skulle komma o hämta mig förut. Det är inte likt mig kan jag lova, jag brukar börja packa fem minuter innan vi ska åka annars. Och det gäller även utlandsresor, haha :P

Snart ska vi stanna på nån Systembolaget-outlet här som Anders kände till.. har aldrig hört talas om det, men outlet på systemet säger man ju inte nej till om det nu finns något. Behöver något för att fira in att tivolisäsongen har börjat :) Jag och Denice ska sätta oss i lastbilen och leva det s.k. "white trash-livet" ikväll. Anders får väl med om han vill, för än så länge är det för kallt att slänga av sig byxorna, det brukar vi alltid göra annars.

Kommer sakna Anton, men vi träffas ju på måndag igen och då har jag något att längta efter dom här dagarna :) Nu när jag tänker på honom får jag sånna där butterflies i magen, haha. Känns bra att vi fått en ny start.

Hahaha, Anders skulle tanka nyss och helt plötsligt hörde jag ett "Ojsan" och då körde Anders runt på cykelbanan här i stan :D Aa jäklar, det här kommer nog bli några roliga dagar!

Bjuder på en helt nytagen och ofräsch cambild!
Här har ni nörden herself med hennes wesc-hörlurar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0