101111


Imorse ringde mamma o väckte mig ur typ världens bästa dröm. Älskar när jag drömmer om tivolit/denice & cornie/electric/mysiga kvällar i en stad långt bort härifrån. Den världen känns så långt bort just nu.. Nu är det snö & kallt, jag är ensam hemma i min lägenhet, man har tillgång till allt man behöver, inget jobb osv. så när jag drömmer om allt det där så känns det som det kommer lite närmare på nåt sätt :) Jag funderade på att somna om och försöka återgå till drömmen, men nae.. jag kände att jag behövde sätta igång med städningen istället. Så heela dagen idag har jag diskat, dammsugit och fixat allt inför kvällen. Som tur är så bjöd farmor o farfar på lunch så jag slapp tänka på att laga mat också :) Vid halv sex kom första personen, Jonna, hit.. sen mamma, Carro G, Carro A, Mia, Mormor, Johanna, Julia, Ellen, och sist Dagny som skulle hålla i hudvårdspartyt! Så det var fullt hus här ikväll kan jag lova :) Men väldigt trevligt har det varit faktiskt.. vi fick testa rengöring, handkräm, serum och en jäkla massa annat. Och sen bjöd jag på fika till det med. Som tack för att jag höll i det här fick jag 900:- och en mascara, inte helt fel :P

Vid nio gick alla hem iaf, och sen dess har jag legat i soffan o pratat i telefon med Magnus först, sen Carro i typ 1 timme.. hon försökte komma på "Jag har aldrig-frågor" så jag hjälpte henne lite med det.. typ "Jag har aldrig haft sex med någon som är gammal nog att vara min förälder"

Imorse kollade jag på Nyhetsmorgon en stund och fick se snyggingen på bilden ovan (Ola Rapace).. "My god vilken snygg man" var min första tanke :P Först såg jag inte att det var han, han hade ju längre hår innan. Nu på kvällen när jag satte på tv:n började Hellenius hörna precis.. och vem är gäst? Ola Rapace! Mums. Visste ni förresten att Ola hette Norell och Noomie hette Norén innan dom gifte sig. Sen valde dom att byta till Rapace, som betyder "Rovfågel" på franska :P

Nehee.. dags att gå o lägga sig nu. Ska upp 8 imorn bitti och cykla (woho) till en salong för att göra ögonfransförlägning. Ska bli intressant! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0