I brist på annat att göra en måndagnatt som denna..

Mina designade sko på NELLY.COM

.. Så designade jag ett par skor på Nelly :P

Har varit hos mamma hela dagen :) Sov här tills idag och ska sova här inatt igen. Har badat, ätit god mat (tycker om att bli lite bortskämd ibland :P) och sen såg vi på det passande programmet "Ung och Bortskämd" på 1an. Jag bara skrattade när jag såg det.. Lite känner jag faktiskt igen mig på vissa punkter (jag råkar ha väldigt snälla föräldrar), men det där är ju verkligen extrema fall :P Det värsta är inte att dom är så pass bortskämda, utan att alla vet om det OCH är stolta för att dom är det, och inte gör någonting med sina liv? :S Men lite kul var det faktiskt att titta på det :)

Är väldigt glad just nu för jag har mycket saker planerat framöver :) Fyller år om en vecka (dock inget att hurra för, 21 är en onödig ålder :P), ska boka utomlandsresa, konsert i sthlm, tatuera mig, och sen ska jag spendera nyårsafton i Sälen med släkten på mammas sida!

Dagens "pepp": "Oavsett om du tror att du kommer lyckas, eller misslyckas.. så får du rätt".
Allt handlar om att tro på sig själv, då klarar man allt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0