Söndag.

Sov visst länge idag.. men det är väl okej en dag som denna antar jag :) Hade en skitrolig kväll igår, först tacos hos pappa, sen kom Magnus o hämtade mig och vi drog hem till mig. Jonna, Fredrik och Isabelle kom hit också och jag o Jonna började fixa till oss :) Drack en cider och ett glas med fanta exotic/lite vodka, och började redan då känna mig lite "snurrig" så jag tänkte "vafan är det här, hur lättpåverkad är jag?" sen kom jag på att kvällen innan, i fredags, hällde jag i en hel flaska vin i fanta-flaskan.. så jag hade blandat min vodka med vin alltså, haha.. inte konstigt att det kändes :D Vid kvart över elva, efter X antal klädbyten, X antal minuter i badrummet och X antal drinkar, drog vi oss mot Harrys. Där träffade jag massor trevligt folk och dansade loss på dansgolvet. Just det, JAG dansade.. första gången i mitt liv som jag dansat bland folk (annars brukar jag mest springa omkring här hemma och dansa hela dagarna), men det var skitkul faktiskt så det tänker jag göra om :) När jag kom hem vid tre tiden var jag inte alls trött, så det blev lite Itgirl och Guitar hero i ett par timmar.. tror jag gick o la mig vid 7 eller nåt sånt :P Så det förklarar ju varför jag sov "rätt så länge" idag.

Slappissöndag har det varit idag :)
Drog till McDonalds med Magnus.. tog Big Mac o Co., men hamburgaren fick jag slänga för den smakade skit.. Jag brukar inte vara känslig men den där gick verkligen inte att äta alltså :P Åkte vidare till Maxi och köpte en pimpad diskborste och rosa bandet-disktrasor, sen hem hit igen :) Har inte mått så bra ikväll så jag har mest legat i soffan.. kollat på parlamentet, pratat med electric, pappa, min bror, mamma, morfar och Carro i telefon (finns inte så mycket annat att göra när man bara har 3 kanaler, och msn har slutat fungera).

Förresten..
måste tacka mina fina vänner för att ni gjort min helg :) Jag mår inte så bra för tillfället, men ni har fått mig att tänka på annat dom här dagarna. Hade skitroligt i fredags med Carro, Juhanna, Lace o Magnus, sen träffade jag Carro J ute en snabbis med (men det kanske hon inte minns ;) :P), och sen Jonna igår. Utan er vore jag ingenting.

Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHA jag minns iaf att ja hälsa på dig , inte mkt mer sen:D men vi får gå ut tsm nåndag snart !!

2010-11-01 @ 13:26:16
URL: http://csson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0