Det var den helgen!

Det här har varit den bästa helgen på länge! :) I fredags åt jag kvällsmat hemma hos mamma med min bror, hans flickvän och Kjell. Vi åt kycklingwraps och jag bjöd mamma på en San Fransisco.. en av godaste drinkarna enligt mig :) Vid halv nio blev jag skjutsad till Carro där det var fest.. där var det massor nytt folk som jag aldrig träffat, men man kände sig som en i gänget direkt för dom var så jäkla snälla & roliga :P Hade absolut inte planerat att gå ut, men så blev det visst ändå så tur var det ju att jag tog med mig leget. Vi tog bussen till City Bowl, där träffade jag massor känt folk som man inte sett på skitlänge eftersom jag inte varit hemma på ett halvår, väldigt trevligt! Roligt att man träffade Carro, Eric o co. en stund med :) Tog en sväng förbi Brygget med men där var det mest äldre så vi stannade bara ett par minuter.. fick gratis inträde så kolla läget kan man ju alltid göra. Sov över hos Carro den natten.. eller sov o sov.. vi låg 4st i sängen - jag, Carro, Hampus och Carros stora hund Engla, så det var ju inte jättelätt att somna precis. Carro o jag såg på Starstruck, några avsnitt av Buffy och en "väldigt underhållande" dokumentär, så vi somnade inte förrän 8 eller nåt på morgonen. Vaknade runt halv ett av att mamma ringde, dom kom o hämtade mig en timme senare o jag drog hem till mig och gjorde mig iordning inför kvällen (körde lite It-girl i några timmar först bara :P).. mamma fick bestämma min outfit den här kvällen så att hon inte skulle börja gnälla för mycket, så det fick bli skinntights och en randig tunika från Gina Tricot. Halv fem drog vi till Maggan och hennes 60 års fest, så då fick jag träffa många släktingar som jag inte sett på väldigt länge :) Det bjöds på smörgåstårta och rulltårta till efterrätt! Snackade skit med mina kusiner, sen när min äldsta kusin drog hem för att träffa tjejkompisar lekte jag med småsysslingarna istället.. så det var en rolig kväll :) Hängde med mamma hem vid halv elva och sov hos henne tills idag.. Skönt att vara här o bli ompysslad ibland :D Ikväll har jag badat i mammas bubbelbadkar, tänt ljus, lyssnat på musik, sett film och ätit kyckling o pommes. En riktigt mysig kväll faktiskt! Nu ligger jag ensam i soffan och alla de andra har gått o lagt sig eftersom dom ska till jobb/skola imorgon.. Har skickat en ansökning till en skola som jag vill läsa på i vår, och beställt skor från Nelly. När jag såg dom första gången var det verkligen love at first sight och TROTS att dom finns i rosa så beställde jag dom faktiskt i en annan färg. Annars brukar jag alltid beställa allt i rosa ifall det finns den färgen, men nu kände jag för att testa något annat :) Gillar jag modellen, och om dom är sköna att gå i så kan det ju bli så att även dom rosa, röda och leopardfärgade får komma hem till mig ;)


En hungrig Carro G på hotellet i Stockholm i mars :) Längtar tillbaka!


Kommentarer
Postat av: carro

du skulle inte sagt nåt om de där it girl spelet, har blivit beroende haha!:D

2010-10-18 @ 06:19:05
URL: http://csson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0