Fixad inför kvällen!

Vilken bra dag :) Har verkligen bara brytt mig om mig själv hela dagen.. duschat, smörjt in mig, lagt ner lite extra tid på smink, fixat håret litegrann osv. :) Väntar på att pappa ska hämta mig nu så ska jag hem till huset och äta tacos, minns inte när jag åt det senast! Sen ääntligen har jag fått äta bra mat.. jag är så trött på onyttigt, mjukost, ravioli och sånt skit nu så det är inte sant :P Idag har jag ätit havregrynsgröt med russin, banan, ananas, papaya och havremjölk, druckit mitt nya rabarber & grädde-te, ätit frukt och massor vatten. Man mår så mycket bättre om man äter bra :) Nu ska jag städa upp lite i badrummet.. när jag går loss i sminkväskan slutar det alltid med att det ligger smink överallt sen :D

I normalt ljus, ej fixat hår eller kläder.
'
I badrumsbelysning med fixat hår och kläder. På bilden ser ni ju även mobilen som jag har fått låna så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0