Fredag :)


Saknar hotellfrukostarna med Ragnhild i Trollhättan för 2(?) veckor sedan!

Satte klockan på halv 9 imorse, men somnade om till tjugo i 10, så det blev lite stressigt eftersom jag skulle vara på arbetsförmedlingen kvar över. Fixade till mig lite snabbt och tog cykeln in till stan. Det var fullt med folk i rummet och jag var tvungen att sitta längst fram, när jag satte mig kände jag att yrseln kom tillbaka eftersom jag inte hunnit äta frukost + cyklat snabbt så att jag skulle komma i tid. Så den första halvtimmen satt jag och fokuserade på en prick i bordet som såg ut som en playboy-kanin, för att jag inte skulle svimma där inne.. sen blev det bättre och jag kunde lyssna ordentligt :) När det var klart valde jag mellan att åka hem direkt eller ta en sväng på stan, det blev det sista alternativet såklart. Att arbetsförmedlingens nya lokaler ligger precis brevid Systembolaget är ju smidigt ;) Köpte två flaskor vin och två cider eftersom det var lite rea och jag ska på fest hos Jonna o Fredrik imorgon.

Sen blev det ju ytterligare några affärer och ytterligare några shoppingpåsar. "Jag som inte skulle ha något". Men nu är jag hemma igen och väldigt nöjd med mina köp :) Två tröjor, en mascara, ett läppglans, en läpp-penna, en hudkräm, en glansspray till håret, en väska (kärlek vid första ögonkastet!) och lite andra smågrejer. Har precis ätit lite, ringt sjukhuset, ringt mamma och ringt Denice.. Och nu är det dags att ta tag i städningen. Ska bädda, dammsuga, torka golv, diska, fixa det sista i garderoben och springa ner till förrådet med kartonger där jag lagt sommarkläder. Allting ska vara klart innan halv fem, för då kommer Denice hit, hon ska sova här ikväll! :)


Grattis min snyggis på 22 års-dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0