It girl..

Haha herreguud, insåg precis vilken nörd jag har blivit :D Mamma ropar på mig och jag svarar något i stil med "vänta mamma, jag ska bara dra till Soho och köpa en klänning med hög hotpoints och sen vinna några battles på Chic magazines after dark ball!" Jag har alltid försökt hålla mig ifrån facebook-spel för jag vet hur beroendeframkallande det är, men för ett år sedan började jag med Fish world - och jag var fast, det rann som tur var ut i sanden när jag började åka till Norge med jobbet o inte hade datorn med mig. Nu tänkte jag bara se om It girl var något att ha eftersom en tjej som jag är vän med på facebook spelar det och det verkade vara min grej liksom - kläder, shopping osv... Och nu är jag fast! Skyndar mig hem ibland när jag varit iväg för att jag vet att mitt självförtroende och min energi har fyllts på och jag måste vinna showdowns och shoppa lite, haha. Eftersom jag pratade om spelet med mina vänner har några av dom också börjat spela nu, så dom har joinat my clique och jag kan ringa o be dom om lite självförtroende ibland :P

Omg.. sätter nog punkt där tror jag, vill inte riskera att skämma ut mig för mycket med min nördighet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0