Kocken is in da house!

Det luktar aasgott i hela lägenheten. Fick för mig att jag skulle laga lite mat.. kollade vad som fanns i kylskåpet, sökte på google, hittade ett recept och nu har jag en potatis-och morotsgratäng med vitlök, creme fraiche och ost i ugnen. Till det blir det en stekt hamburgare, och kanske lite bearnaisesås också, bara för att. Har kört facebook-spel och kollat på That 70's show och Förkväll hela eftermiddagen. Värd dag. Men det har varit skönt, jag har tänkt massor och nu mår jag iaf lite bättre. Att du skrev till mig gjorde min dag lite bättre faktiskt, jag hör av mig någon dag.

Ska ta bilder på maten och lägga upp här sen.. är stolt över mig själv att jag kan göra en sån gourmet-måltid helt by myself. Om det nu blir gott vill säga, det återstår att se :)

Hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0