Måndag.

Det har varit en riktigt seg dag idag, jag har mått dåligt och inte känt för att göra nånting. Allt började med massor skit igårkväll, så jag låg vaken till halv 5 imorse och tänkte på saker. På en sekund gick mitt humör från bra till att helt tappa lusten att leva. Men jag tog mig i kragen på eftermiddagen och lagade lite mat och åkte in till Mantorp :) Skönt att få lite annat att tänka på och känna att man gör något av dagen. Köpte en duk, tre ljus, tre stenar med text på, en bok och.. några saker till, men jag minns inte vad.

När jag kom hem blev det back to bed, kollade på Halv åtta hos mig & Biggest looser, sen gjorde jag pannkakor och åt kvällsmat :) Måste säga att mina pannkakor blev riktigt lyckade! Smeten blev bra, och idag lyckades jag även vända dom utan att det blev mos av allting :) När jag ätit blev det ca. 2 timmar i telefon med 4 olika personer, och nu sitter jag här framför datorn igen!

Borde väl sova snart, men jag är inte så trött så jag kanske fixar lite i lägenheten eller ser en film först. Försöker hålla mig sysselsatt så jag inte tänker för mycket på allt skit, mår ganska bra nu och vill inte förstöra det. Jag har gjort vad jag kan, så nu är det bara vänta o se helt enkelt. Önskar att jag hade I här just nu, saknar honom väldigt mycket.


Bild från Karlskrona, början på augusti tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0