Måndag.

Gårdagen blev ju inte riktigt som planerad.. Jag var så jäkla seg så jag låg i soffan och kollade på tv:n halva dagen, sen drog jag o Juhanna (som jag har saknat väldigt mycket!) till ÖB och Willys. Köpte filmer, hårfärg och lite annat. Sen när jag kom hem färgade jag håret och duschade. Är asnöjd med håret, kände att jag behövde en liten förändring :) Skrev på facebook att jag blivit lila-hårig och folk trodde jag väl att jag är knäpp, haha.. men en sån förändring skulle jag aldrig göra :D Ska ta några bilder så får ni se hur det blev!

Vid halv nio la jag mig i sängen och kollade på Parlamentet och åt en av alla mina Schweizernöt-chokladbitar som jag fick med mig hem från tivolit, sen somnade jag. Vaknade kl. 2 igen och var aspigg, alla lampor i hela lägenheten var tända eftersom jag inte hann släcka innan jag somnade. Såå jag tänkte att jag skulle vara lite duktig, och nu sitter jag här 4 timmar senare och har diskat, storstädat, packat upp, bytt gardiner och bäddat rent, haha :P Ska vänta tills det börjar ljusna ute och sen får det bli en morgonpromenad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0