My star.

10 minuter efter att jag skrivit det förra inlägget vändes allting uppochner igen. Jag pratade med A förut och allting kändes bra, sen får jag höra massor nytt skit.. så jag vet inte vad jag ska tro längre. Ger upp. Det var det sista i mitt liv som var bra, och nu har även dom två människorna försvunnit.. Jag vet inte hur jag lyckas. Jag har gråtit väldigt mycket och det har verkligen känt som jag inte har någonting att leva för längre. Det skulle aldrig gå så långt att jag gör illa mig själv, men ibland känns det verkligen som om allting går emot mig.

Nu har jag pratat med N i några timmar och berättat allt för honom. Han tog det bra, men jag tror tyvärr att jag kommer göra honom besviken. I är 2000 mil bort och det är enormt jobbigt att vara ifrån honom.. Jag behöver honom verkligen just nu. Får trösta mig med baby electric istället.

The only thing I have left is our beautiful memories.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0