Söndag.

Det får bli en snabb uppdatering igen.. förhoppningstid har jag mer tid till att blogga ikväll :) Igår firade vi mormor som fyllde 65 år i torsdags. Det bjöds på smörgåstårta, vi dansade (min mista kusin var för gullig när hon skakade rumpa), julia höll på med mitt hår och johanna målade mina naglar. Sen kollade vi i morfars fotoalbum från 60-talet, det var riktigt roligt att se! Han hade X antal bilder på alla hans gamla brudar, haha :) Vi tog en promenad därifrån hem till mamma, där jag sov inatt. Har varit en riktigt slappisdag idag, fram tills nu.. Har precis kommit hem till mig och ska fixa till mig lite, sen vid tjuo i fyra ska jag möta Sara och då går vi tillsammans till Lollo där resten av dagen ska spenderas :) Först hudvårdskurs och sen bingolotto. Kommer nog bli en skitrolig kväll! Har inte kört bingolotto på år och dar, så det ser jag fram emot.. ser också fram emot att spendera alla mina miljoner som jag har tänkt vinna ikväll!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0