Söndag.

Rolig dag igår :) Vaknade vid halv 11 och insåg att jag somnat under tiden jag ställde alarmet kvällen innan. Familjen Hellqvist skulle hämta mig halv tolv och nu hade jag bara en timme på mig att duscha, fixa allt och packa väskan inför kvällen. Men jag hann iaf :) Mellan 12 och 15 dukade vi bord i Gamla folkets hus, fixade baren och lite sådär, sen gick vi och åt på Matverkstan. Jag åt plankstek med kycklingfilé och bearnaisesås :) Vi var lediga fram till halv sex så jag sminkade mig själv och Denice så vi blev snygga till kvällen. Efter det började vi placera ut mat på borden och fixa välkomstdrinkarna innan alla 150 personer dök upp. Folket kom, vi sprang runt och dukade av borden, fixade matresterna i köket och hade kul fram till 1, sen städade vi lite innan det var dags att dra hem.

Idag sov jag länge, sen åt jag melon, färsk ananas, kiwi, rostbiff och fläskfilé till frukost :P Mums! Nu ska jag städa lite och fixa till mig, sen spenderas kvällen hemma hos mamma :) Ska passa på att låna hennes bubbelbad tror jag!

Tar med mig datorn så jag bloggar lite ikväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0