Tisdag.

Känt mig som ett jävla vrak idag.. sov - mycket - längre än planerat, legat i soffan, kört Itgirl, kollat på tv. Har knappt kunnat äta för det gör så ont, blir yr när jag ställer mig upp. Fy fan alltså. Vid halv 5 försökte jag dock göra något vettigt av dagen, så jag diskade all disk, sen hoppade jag i bubbelbadkaret :) Man känner sig alltid liite bättre om man håller sig fräsch när man är sjuk!

Ikväll har jag legat i soffan o kollat på Förkväll, halv åtta hos mig, I form med Anna Anka, DH och Bartenderskolan. Vilken lyx det är med så många kanaler :D Fast jag tror att det är tur att jag bara har 1an, 2an och 4an hemma hos mig, annars skulle jag inte göra annat än kolla på tv!

Vet ni vad det skulle kosta att åka buss från motala - linköping, från linköping till stockholm, ta en 2 nätters-kryssning till Riga, och sen åka tillbaka till motala? Jag fick ett mail från Tallink silja idag, så jag kollade upp lite priser. 397 spänn! Synd att man inte bor i Sthlm för då skulle det kosta 25:-, det är ju den där jäkla bussen fram och tillbaka som kostar. Nån som är intresserad? :)

Dagens nördbild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0