Vet inte vad det är för konstig sjukdom jag har åkt på..


.. Tur att jag fått penicilin iaf ;)

Laddade ner ett skitroligt bildprogram igår. Det här är den mest normala bilden av dom alla, på dom andra ser jag helt jävla störd ut :P Tur att man kan roa sig själv iaf, haha.

Mysig kväll :) Har lagat skitgod mat - ungsrostad potatis och "skinkpinnar" :P Hade inget kött hemma så jag gjorde mitt eget experiment; tog skinka, la en bit ost, lite ananas och sötsur sås i mitten, sen rullade jag ihop skiten och satte en tandpetare i, sen in i ugnen! Åt framför tvn, pratade i telefon i pauserna och körde Itgirl, allt på samma gång. Nae fan nu orkar jag inte med mitt tangentbord längre, vissa tangenter är skitsega så man får trycka ashårt. Ska nog sätta på en film o krypa ner i sängen.. har hittat en sida på internet där man kan kolla på filmer gratis, direkt på sidan :) Kallt är det också, har tänt en miljon ljus men det verkar inte funka, så det ska bli skönt att lägga sig under täcket! Imorn ska jag upp tidigt o dra till Linköping :) Godnatt!

Dagens nördbild:


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det var många städer :O

2010-10-22 @ 12:51:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0