Dags att återuppta bloggandet..

Känner ett enormt sug efter att börja blogga igen.. Efter ett låångt uppehåll på typ 2 år mer eller mindre, haha. Har skaffat nya bloggar under namn som tex. the stylist, men jag tröttnar ganska fort och går alltid tillbaka hit igen. Jag är maddiies.blogg.se helt enkelt :) Jag har hur mycket som helst att dela med mig av nu, mina anteckningsböcker räcker inte till längre.. jag vill skriva ner minnen från sommaren 2010, alla nya shoppingfynd jag gjort, tankar, framtidsplaner osv.. Så, here we go! Den här designen får dock hänga med ett tag till för jag har inte photoshop på min "nya" dator, men den duger så länge! :)

Har precis satt i mig en halv pizza, ganska gott faktiskt.. men det blir mycket pizza när man reser hela tiden som jag har gjort i sommar, så jag är ganska trött på det nu. Har varit och handlat med farmor tidigare idag så nu har jag massor gott i kylskåpet :) vindruvor, ananas, bär, skorpor, vitamin.water och massor annat gott! Och sen har jag typ 2kg choklad också, haha.. det var 3 st 100g chokladkakor för 10kr när jag var i trollhättan förra veckan, så jag köpte på mig ett gäng ;) sen fick jag nästan 2kg choklad när jag åkte hem från tivolit igår också.. som tur är har jag gett min familj massor så jag inte behöver äta allt själv, ska dela ut lite mer i helgen har jag tänkt :)

Ska lägga in alla bilder från mobilen ikväll (min mobil är sönder men jag har lånat min brors gamla så länge, har samma nr som innan) och fylla kommande inlägg med bilder från min sommar :) Har besökt över 30 städer de senaste 6 månaderna, det är inte dåligt! Jag har haft världens bästa och världens sämsta sommar på samma gång, men jag försöker glömma det tråkiga och tänka tillbaka på allt roligt jag har varit med om istället :)

Ska tända lite ljus och fortsätta att packa upp nu, Welcome to Maddiies.blogg.se 2.0!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0