Nyshoppat.

Håller på att plugga, tänkte bara ta en paus och visa lite snabbt vad som fanns i paketen som jag fick med posten igår och idag :) Det dåliga bloggandet håller nog i sig under helgen iaf, pluggandet går först just nu, och sen ska jag åka gocart med släkten imorgon och på söndag ska jag förlänga fransarna :) Är jätteglad för att jag fick VG på både insändningsuppgiften som jag skickade in igår och slutprovet som jag skrev i fredags. För någon som inte är van vid att plugga är det en stor grej kan jag lova ;) Hade jag inte vridit min arm ur led och fortfarande haft ont i mitt knä så skulle detta vara en toppendag, men jag är glad ändå!

Sandaler med guldkedja. Jag gillar inte sandaler så mycket alls, men dessa var enkla och bra.
Svarta Minnetonkas (finns att köpa hos Nelly).
Foundation från Louis Vuitton.
Kuvertväska i leopard från Asos, i den ligger lite nya smycken som inte fick vara med på bild.

Min fina plånbok från Anna Sui som har massor fack och mycket plats för pengar, förra året hade jag en liknande som jag fick av farmor o farfar, den blev väldigt sliten och var nära på att sprängas av alla sedlar som jag tjänade förra året :P haha. Så det här året tänkte jag vara väl förberedd.
Svarta skor med kilklack, också från Nelly.
Lila skor med träklack från H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0