Måndag.


Gick upp kl. 9 imorse för att åka till Karlssons med farmor och farfar. Vi har varit där tre gånger under en vecka nu, haha. Butiken ska stänga, så förra veckan var det 30% på allt, och idag åkte vi dit för att dom har sänkt till 50%. Det kändes nästan som om man stod utanför Ullared imorse eftersom det var fullt med folk långt innan dom öppnade :P Idag gick jag över hela affären ganska snabbt, så istället för att stå utanför och vänta på de andra så gick jag in på en extra runda. Och då hittade jag den här lampan:

Ord. pris 499:-, jag betalade 49:-. Vilket blir 90% rabatt, jäklar vilket fynd :) Tyvärr ser den inte så fin ut på bilden, men i verkligheten är den verkligen skitsnygg. Lampskärmen är i kristall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0