Min samling.


För ett tag sedan fick jag för mig att jag skulle börja samla på Kivi-lyktor från Iittala, jag minns inte hur jag fick den idén men jag antar att den bara ploppade upp i huvudet som allting annat gör :P Jag önskade mig det i födelsedagspresent (15 nov) av min familj, och när jag fyllde år fick jag tre stycken :) En rosa, en grön och en mörkbrun. De andra tre - ljusblå, svart och ljusturkos, har jag köpt till mig själv. Jag älskar ljuslyktor och färgglada saker, så dem passar verkligen in hemma hos mig. Nästa gång får det nog bli en gul, en genomskinlig eller en granat-färgad!


Kommentarer
Postat av: Lilié Biskopsdotter

Tack! :)

Du är också väldigt söt!

2011-12-05 @ 19:30:53
URL: http://liliebiskopsdotter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0