Torsdag.

Det blev visst inte mycket bloggning alls idag. Jag har knappt varit hemma, så det beror på det. Försov mig lite imorse, så jag hann inte sätta på datorn innan jag åkte iväg och handlade med farmor, farfar och Annika vid halv 10. Hittade en hel del grejer, dock inte den enda grejen som jag ville ha - julbelysning som ser ut som tre lysande paket :P Har kollat på dom tre jular i rad nu, men det har aldrig blivit av att jag köpt dem.. Får hoppas på nästa år då :) När vi hade handlat klart åkte vi till pappas jobb och fikade. Jag hade med mig mina pepparkakor, och dom blev väldigt omtyckta :)

Vid sex-tiden ikväll åkte jag hem till Carro :) Hennes pojkvän är inte hemma på torsdagar, så vi tänkte ha en tjejkväll, precis som på den gamla goda tiden. Och roligt har vi haft :) Klockan är 4 nu, och vi var precis ute på en nattpromenad med hundarna i snön, hehe. Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på film, sen måste vi sova lite så att vi inte kommer vara allt för döda imorgon. Jag lovar att det blir mer bloggning imorgon, och då ska jag även lägga upp en massa bilder :) Godnatt!


Såhär har jag sett ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0